laatste week thuis - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Michiel Kooijman - WaarBenJij.nu laatste week thuis - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Michiel Kooijman - WaarBenJij.nu

laatste week thuis

Door: FlipDrumkip

Blijf op de hoogte en volg Michiel

30 Augustus 2010 | Nederland, Papendrecht

Zo dat was me het weekend wel..

Gisteren ben ik uitgezegend door de Gemeente Jozua. Mooi dat Tom nog even langs kwam, Tom bedankt:)

Voordat dit plaats vond zijn we nog even gaan waterskieën ('s morgens om 6.30). Mooi idee, waterskieen in regenpak, werkt prima, alleen je bent 10 kg zwaarder als je het water uit wil komen. Zonsopgang was niet te versmaden en we waren slechts drie minuten te laat voor de bidstond.
Foto's en filmpjes moeten nog uitgezocht worden, als ik wat moois zie zal ik het posten.

Vandaag ben ik voor de laatste keer naar het GGD gegaan, ik heb geen tbc. Ben erg benieuwd of ik nog zo gezond ben als ik terug kom over 11 maanden. Begin een beetje te beseffen dat ik echt WEG ga.

Goede vraag van Johan, wat ga je nou eigenlijk echt missen naast fysieke relaties. Antw. Waarschijnlijk vooral de mensen, maar mensen hebben ze daar ook.

Dan sta je daar, bij je koffer en je backpack, 2x 23 kg. Hoe ga ik dat in 's hemels naam vol krijgen. Ik ben tenslotte en man dus met alleen schoenen red ik het niet.
eigen inbreng naast mijn kleren, neem ik een snaredrum, standaard, stokken, gereedschapkist, boeken en een motorjas mee.
Vervolgens werd ik drie keer gemaild door werkers van SIL in Kameroen met de vraag of ik babydoekjes, luiers, knuffellapjes en tekenpapier mee wil nemen. Conclusie de 46 kg komt wel vol.

Aan allen die mij gister of eerder tot ziens hebben gewenst, ik waardeer het enorm dat jullie zo met me meeleven en zal proberen om regelmatig wat van me te laten horen.

Groeten,
Michiel


P.S. Ik neem mijn laptop mee en heb me aangemeld voor SKYPE.
Mijn gebruikersnaam is (uiteraard) flip-drumkip

  • 30 Augustus 2010 - 15:18

    Brenda:

    Hoi Michiel,
    super dat je naar Kameroen gaat. Ook wel spannend. Succes deze laatste dagen met de voorbereidingen en het afscheid nemen. Ik ben benieuwd naar je ervaringen!
    Veel zegen,
    Brenda

  • 30 Augustus 2010 - 21:33

    Bob:

    En daar zit je dan, te tobben over hoe je die leegte in je tassen opvult. Terwijl je de tas zelf niet rechtop kwijt kunt in je kamer? :D

    Je neemt toch zeker wel een paar extra bijbels mee, he? Die slijten daar zo weg.

    Enne, lakenzak. Lakenzak! Ik heb zo'n idee dat je die volop gaat benutten!

  • 31 Augustus 2010 - 05:44

    Marloes H.:

    Succes chiel, heb je mijn mail nog ontvangen :-)? Hear the call of the Kingdom, lift your eyes to the King. Let this song rise within you as a fragrant offering. Of how God rich in mercy came in Christ to redeem all who trust in his unfailing grace. King of heaven, we will answer the call, we will follow, bringing hope to the world. Filled with passion, filled with power to proclaim salvation in Jesus Name.

    Veel zegen!

  • 01 September 2010 - 06:25

    Monique Peters:

    hoi michiel, hele goede reis toegewenst! ik blijf je verslagen volgen. maak er wat van. groeten ,monique

  • 01 September 2010 - 16:15

    Liesje:

    Heey broer!
    Veel succes met de reis morgen! Hier in Engeland gaat alles goed hoor! ik kan al goed engels praten!
    Mis je me al? Ik jou wel hoor!!
    Liefs,
    Liz (zo noemen ze mij hier)

  • 05 September 2010 - 14:10

    Marloes H:

    Hoorde in de dienst vanmorgen dat je goed bent aangekomen! Goed om te horen!

  • 05 September 2010 - 19:01

    Jootje:

    Het lukte! Het lukte!

  • 05 September 2010 - 21:37

    Bopspa:

    hallo afrika hier holland hoeistie?????

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michiel

Actief sinds 22 Juli 2010
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 40528

Voorgaande reizen:

15 Juli 2012 - 15 Augustus 2012

Outreach Kameroen 2012

01 September 2010 - 01 Augustus 2011

Kameroen 2010 - 2011

Landen bezocht: